Cookie Consent by Popupsmart Website

Contact

Wil je in contact met ons komen? 
Laat van je horen! Bedankt voor je bezoek aan onze website. Hopelijk hebben we je enthousiast kunnen maken over onze passie: Online marketing.

Kunnen wij iets voor jou betekenen? Of denk je dat we elkaar kunnen versterken? Neem dan contact met ons op!
Kies hieronder de reden van contact:

klachtenprocedure

Heb je een klacht? Op deze pagina vind je onze klachtenprocedure.
Het spijt ons om te horen dat je een klacht hebt. We willen graag ons best doen om het goed te maken en horen graag meer van je. Om dit te doen, volg de onderstaande stappen. Als je vragen hebt, neem dan gerust contact met ons op.
  • Als je een klacht hebt over een dienst van Nobel Marketing of een van de trainers, dien deze dan schriftelijk in bij ons support team via info@nobel-marketing.nl. We behandelen elke klacht vertrouwelijk. 
  • Je ontvangt binnen één week een bevestiging van ontvangst zodra we jouw klacht hebben ontvangen.
  • We onderzoeken jouw klacht en we nemen uiterlijk binnen vier weken persoonlijk contact met je op om jouw klacht af te handelen.
  • ​Als we niet binnen de vastgestelde termijn jouw klacht kunnen afhandelen en er meer tijd nodig is voor onderzoek, zullen we jou binnen één week op de hoogte stellen met de reden en een indicatie wanneer we verwachten uitsluitsel te kunnen geven.
Als we ondanks zorgvuldigheid toch geen oplossing kunnen vinden, kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie. De uitspraak van deze onafhankelijke derde is bindend voor Nobel Marketing BV en eventuele consequenties worden snel afgehandeld. Klachten worden geregistreerd en 24 maanden bewaard.
De geschillencomissie
Nobel Marketing BV is aangesloten bij de Geschillencommissie als lid van de NRTO. De Geschillencommissie doet een bindende uitspraak in geval van een geschil tussen de deelnemer en aanbieder. Je kunt alleen beroep doen op de Geschillencommissie als de interne klachtenprocedure bij de aanbieder is doorlopen zonder een oplossing te bieden. De Algemene Voorwaarden en de Gedragscode van de NRTO staan centraal bij de behandeling van een geschil. Voor meer informatie over de kosten van het voorleggen van een geschil aan de Geschillencommissie kun je terecht op de website van de Geschillencommissie.
Gegevens:
E: info@nobel-marketing.nl
BTW nummer: NL863519143B01
KvK nummer: 85128694
Copyright © 2023 | Nobel Marketing B.V. | All Rights Reserved
Powered By ClickFunnels.com